Ekonomi

Türk Telekom’un yenilikçi müşteri deneyimi performansı ödüllendirildi

Türk Telekom, Türkiye’nin dijital dönüşümüne katkılarını sürdürürken müşteri memnuniyeti alanındaki çalışmaları da puanlara yansıyor. Ipsos’un Türk Telekom adına her çeyrekte 600 kişiyle yaptığı araştırma sonuçlarına göre, 2023 yılının ikinci çeyreği sonunda ‘marka iletişimi’ ve ‘bağlantı kalitesi’ndeki memnuniyet artışı en etkili manşetler oldu. puanları arttırmak. Bu başarının yanı sıra; Türk Telekom’un ev internetinde arıza yaşayan müşterilere sunduğu hizmeti ölçerek müşteri memnuniyetini artırmaya yönelik yaptığı aksiyonlar, Türkiye Araştırmacılar Derneği (TÜAD) tarafından düzenlenen 2023 Baykuş Ödülleri’nde taçlandırıldı. Türk Telekom’un memnuniyet odaklı projesi ‘Dönüşüm Yolunun Sonunda Işık: Az Arıza, Bol Memnuniyet’ projesi ‘Memnun Baykuş’ kategorisinde altın ödüle layık görüldü.

Memnuniyeti artırmaya yönelik atılan adımlar ödüllendirildi

Türk Telekom’un bağımsız araştırma şirketi Ipsos ile yaptığı araştırmada, Türkiye genelinde sabit internet arıza bildiriminde bulunan 1200 müşteri, telefon anket formülü (CATI) kullanılarak her üç ayda bir aranıyor. Yapılan araştırmada arıza raporu açan müşteriler, kayıt açma süreci, arızayı kaydeden işçi, teknik destek sağlayan işçi, analiz süreci ve kaydın açılmasından itibaren geçen süre başlıkları altında deneyimlerini değerlendiriyor. analize. Araştırma bulguları ışığında Türk Telekom müşteri memnuniyetini artırmak için harekete geçti ve arıza çözüm oranını artırdı. Sorunların tespiti ve çözümüne yönelik alınan somut aksiyonlarla memnuniyet puanlarının artırılması ve müşteri deneyimi performansının iyileştirilmesi, Türk Telekom’un TÜAD tarafından düzenlenen Baykuş Ödülleri’nde ‘Memnun Baykuş’ kategorisinde altın ödüle layık görülmesini sağladı.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu